Afwisseling op de pretparken

5 februari 2019 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

Oké karten voor het eerst was nog niet helemaal mijn ding... vooraan begonnen en 1 na laatste geworden... maar ik heb het wel gedaan. Maar toen ik er een beetje in zat was het alweer voorbij.. maar voor het karten op zich zeg ik dat wil ik wel nog een keer doen 😁

Toen we terug kwamen bij het hotel gaf de tourguide aan dat hij het even overgaf aan één van de groep of we nog met hem wilde meelopen... dus wij bij het restaurant zitten toen voelde ik hem wel aankomen hadden ze taart geregeld. Dat maakte mijn verjaardag in de states wel super geslaagd. De hele avond nog gezellig buiten gezeten met muziek en lekker drankje.

Vandaag zijn we begonnen in Rosen Shingle Creek wat een gaaf hotel en mooi verhaal van meneer Rosen en zijn 8 hotels in Orlando.

Daarna gingen we naar wonderworks één van de dingen die ik echt moest googlen toen ik het las in het programma... maar bijzondere attractie met heel veel science dingen. Van het staan in een orkaan en aardbeving tot basketballen tot springen op een piano... innerlijke kind even naar boven gebracht en dat alles vanaf buiten in een omgekeerd huis.

Daarna chocolat kingdom beetje simpel in elkaar gezet maar leuk om te zien hoe chocolade gemaakt wordt.

Op naar kissimee... gators opgezocht mooi opgezet park.. de shows vond ik wel een beetje zielig een alligator die aan zijn staart het water uit wordt getrokken.. je kan er ziplinen en dus die verschillende shows bijwonen. Maar ook de jongere alligators voeren. Papegaaien fotograferen.. op de foto met een slang. Van alles... wel leuke afwisselingen vandaag op de pretparken.

We zijn ingecheckt in onze 2 huizen. Leuk 10 kamers en 10 badkamers even paar nachtjes alleen in een slaapkamer.

Vanavond Japans gegeten met zijn allen aan één kooktafel eigen kok... weer eens wat anders dan burgers...Heerlijk gegeten Kobe restaurant

1. Mam:
    5 februari 2019
    Druk progamma weer meis. En mmmmm Japans eten stuk gezonder dan burgers😉
  2. Corine:
    5 februari 2019
    super leuk lin! wat een leuke trip maak jij! heerlijk, geniet ervan x
  3. Janine:
    6 februari 2019
    Stoer hoor dat je toch bent gaan karten.
    Wat een leuk programma.
    Geniet er van!