Home sweet home

8 februari 2019 - Almere, Nederland

Na 8,5 uur vliegen weer landen in een graad of 20 minder... brrrrr.... helaas wilde de zon niet naar me luisteren toen ik zei: ga met me mee...

Het was een voorspoedige vlucht... ik was helemaal enthousiast dat bohemian rapsody er tussen stond dacht na het eten die ga ik kijken... paar vlagen heb ik gezien voor de rest was ik echt weg. Top film echt hahaha... andere keer dan maar.

Door het drukke programma denk ik.. was echt moe en normaal slaap ik heel slecht in het vliegtuig... en nu schrok ik wakker met nog 3 uur vliegen op het scherm ideaal...

Ff geappt met de familie vanaf ergens boven de oceaan..  leuk die gratis wifi van delta..

En best snel in de trein binnen een uur... koffer kwam meteen in het zicht toen ik aan kwam lopen... top timing... afscheid genomen van een gezellige groep, we hebben een leuke week gehad met zn 10en!

Thuis opgehaald van de trein door mijn moeder... Gedoucht, uurtje geslapen (Ja echt maar een uurtje), wassen gedraaid (nu nog de laatste), boodschappen gedaan, gegeten bij mijn ouders en ff gebeld met mark en steph...

En nu wakker blijven en wachten op mijn lieve vriendje.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om zo op de hoogte te blijven van mijn reis ervaringen.. ik vond het In ieder geval wel leuk om te doen!!!

Nu nog drie dagen weekend vieren ff bijkomen 🤣🤣🤣