Ready, steady... go

1 februari 2019 - Almere, Nederland

Ergens is het toch een gek gevoel in de trein stappen en geen idee hebben met wie je eigenlijk een week door gaat brengen...

Je zou toch denken dat ik na die drie groepsreizen en twee studiereizen waar ik de mensen pas ter plaatse ontmoeten of de gekke actie van mij om alleen 4 dagen naar rome te gaan dat ik er wel aan gewend ben... maar toch zit er die nerveuze kriebel... Nog een uurtje en dan weet ik het zullen er maar zeggen... want het komt toch altijd wel goed hahahaha.

Hoe heerlijk is het om te ontsnappen aan de drukte op kantoor (sorry lieve collega's... jullie kunnen het!) en de sneeuw die er vanmorgen toch echt lag.

Op naar schiphol en 20 graden meer ofzo... Ik ben er klaar voor! 😎😎😎

1. Mam:
    1 februari 2019
    Fijne tijd meis en goede reis!!
  2. Corine:
    Gelukkig denken die andere mensen van je groep hetzelfde moet je maar denken.... en idd komt altijd goed. Have fun en safe flight! x
  3. Lidia:
    1 februari 2019
    Een fijne vlucht! Je moet maar zo denken er zit altijd wel iemand tussen met wie je het kan vinden, dus heb vooral heel veel plezier 👍🏼