Vakantie in portugal 😊

6 november 2019 - Olhos de Água, Portugal

Albufeira in november is rustig maar echt nog wel goed te doen met 24 graden, af en toe een wolkje... en dat in de wintertijd.

Heerlijke plek om even een weekje bij te komen van een spannende periode.

We zijn afgelopen maandag gevlogen naar Faro en binnen een half uur rijden waren wij bij ons hotel Victoria Beach.

Ik had de twee kamer appartement geboekt omdat alles kamers toch dezelfde prijs waren😂. Maar wauw groot balkon, ruime woonkamer, keuken, badkamer en mooi slaapkamer.

Gisteren hebben we het strand ontdekt wat op een 10 minuten lopen ligt. Je loopt echt op het uitzicht af geweldig. Prachtige rotsen, heerlijk strand. Trappetje naar beneden en een trap naar boven voor je gevoel 😂 maar echt een plek om meer te ploffen en even de tijd te vergeten.

Vandaag even relax dagje bij het zwembad.  En morgen gaan wij grotten van benagil opzoeken met de boot.  Onderweg nog op zoek naar dolfijnen. Ze zei in het hele seizoen vorig jaar hadden maar 9 mensen geen dolfijnen gezien dus dat moet dan toch wel goedkomen👌

Heerlijk aan het genieten hier