Nog 1 dagje werken...

30 januari 2019 - Almere, Nederland

En dan aan het werk in Florida voor een weekje... Want ja het is en blijft een studiereis ;-)

Drie weken geleden kreeg ik de vraag van mijn teamcoach of ik naar Orlando wil als studiereis voor mijn werk dit jaar.

Ik moet heel eerlijk zeggen aan één kant gilde ik meteen ja maar aan de andere kant zat ik voor het eerst in 11 jaar een beetje te twijfelen. Want nou ja, ik ben jarig tijdens de reis en ik word ook voor het eerst tante in februari...

Maar ja als je al een paar jaar roept ik wil naar Florida dan zegt mijn reishart toch echt geen nee... :-) :-) En is het een prachtig verjaardagscadeau. Dus vrijdag is het zo ver. Ik kan niet wachten!!!!

In grote lijnen het programma...

2 februari Seaworld, ICON 360 Orlando, behind the scenes tour Amway Center, Basketball wedstrijd

3 februari  Universal, Kart Racing

4 Februari, Wonderworks, the chocolate Kingdom, Gatorland

5 Februari  Boggy Creek Airboat, Island Grove Wine Company, Medieval Times Dinner

6 Februari  VIP tour Disney, Epcot

7 Februari, Market Street Diner, Celebration Bike Rental, Orlando Premium Outles

1. Mam:
    30 januari 2019
    Oh... Nou je verjaardag vieren we als je terug bent! Misschien wel gelijk met de geboorte van spruitje
  2. Corine:
    31 januari 2019
    Wat een onwijs leuk programma.... alvast veel plezier maar ik spreek je vandaag nog wel. Werkse je laatste dagje x