Goedemorgen...

2 februari 2019 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen vanuit het doubletree by Hilton at seaworld.....

Wat een dag gisteren. Het is een diverse groep en guess what: ik ben een keer niet de jongste ;) Mensen van ustravel, tioga tours, de jong intra, DRT groep, your travel en personal touch travel.

Maar ik ben nog nooit zo makkelijk Amerika ingekomen. In Nederland mocht ik zo doorlopen na de bodyscan, bij de gate was het alleen is dit je eerste vlucht vandaag? En heel lief feliciteerde hij me alvast met mijn verjaardag. We mochten als eerste het toestel in... goede vlucht gehad...Een uur te vroeg geland... En hier werden in de rij van de crew gezet voor paspoortcontrole dus hoefde niet te wachten, was het hoelang blijf je? Stempel, geen eens vingerafdrukken niks... en toch altijd weer blij als ik me koffer zie

Nog een welkomstreceptie gehad bij het hyatt op de airport met eten uiteraard haha. Was gezellig ook al waren we allemaal wel moe van de vlucht.

En daar onze gids Alan voor de komende drie dagen ontmoet en onze chauffeur Fernando voor de komende week.

Vandaag seaworld, icon 360 en supergoede seats bij orlando magic wedstrijd volgens Alan dus ik ben benieuwd!!!

Orlando kom maar op ik ben er klaar voor of misschien nog twee uur slapen eerst haha tis nog wat vroeg 🙈🙈

1. Mark:
    2 februari 2019
    Toch een beetje last van het tijdverschil??
  2. Cindy:
    2 februari 2019
    Haha Lin ja zodra je 30+ bent komt er een moment dat je niet meer de jongste in de groep bent. Veel plezier nog ik mis alleen de Minnie oortjes op foto.
  3. Linda:
    2 februari 2019
    Hahaha die foto komt nog wel cin