Happy birthday

3 februari 2019 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

33 jaar worden in Amerika. Happy birthday to me! Het is toch wel heerlijk wakker worden met een telefoon vol appjes en lieve berichtjes vanuit Nederland!

Gisteren was echt geweldig! Seaworld is toch echt wel een bijzonder park met de shows, de dieren en de achtbanen die ik toch nog maar even niet heb gedaan...🙈 Leuk ook om te weten dat ik mijn verjaardag met elmo vier... het was zijn verjaardagsweekend daar.. Daarna naar de ICON 360 een geweldig groot reuzenrad a la London eye... met een drankje genieten van het uitzicht. Wat is Orlando toch groot. Daarna de beleving van de dag, echt wat een gekkenhuis.. een basketbal wedstrijd met rondleiding achter de schermen... het was Orlando magic tegen brooklyn nets. Ik snap wel wat van het spelletje maar dit ging wel heel snel voorbij met veel vermaak in de pauzes en time outs. En ze hebben gewonnen. 22 uur terug bij hotel toen was ik ook echt wel op...

Vandaag eerst gewoon toegezongen voor mijn verjaardag in de bus hoe leuk! Daarna bij crowne plaza ontbeten en rond geleid mooi hotel... En dan de hele dag in universal met een express pass...We staan nu in Harry potter land te wachten terwijl ik dit typ... maar van een minions ride tot Harry potter tot Shrek en Jimmy fallon in New York... coole 3d shows. Straks nog karten. Wauw een verjaardag om niet snel te vergeten 😊😊😊